Sprzedaż przez telefon, helpdesk

Na rodzimym rynku prowadzonych jest dużo firm świadczących usługi w zakresie wzrostu skuteczności sprzedaży w firmach. Jednak nie każda wykonuje swoje zadania w sposób uczciwy i godny zaufania. Idea Call Center ma długoletnie doświadczenie w pracy z klientami. Zatrudnia pracowników posiadających najwyższe kwalifikacje i umiejętności do prowadzenia rozmów z klientami. Konsultanci Idea Call Center posiadają niemal 15- letnie doświadczenie w branży. Poza tym firma nieustannie inwestuje w podwyższenie jakości usług i obsługi klienta. Konsultanci podnoszą swoje kwalifikacje biorąc udział w niezbędnych szkoleniach. Firma Idea Call Center podchodzi indywidualnie do wymagań i oczekiwań każdego klienta. Pomoże dopasować odpowiednie metody, aby klienci osiągnęli oczekiwane wyniki sprzedaży i rozwijali swoją markę. Firma oferuje między innymi usługi takie jak sprzedaż przez telefon, badania ilościowe i jakościowe, monitorowanie płatności, czy obsługa reklamacji.

Metodologia działania

Idea Call Center gwarantuję kompleksową pomoc każdej działalności, bez względu na to, czy jest to małe przedsiębiorstwo, czy działalność z długoletnim stażem, zatrudniająca kilkuset pracowników. Wśród kontrahentów Idea Call Center są również międzynarodowe korporacje. Sukcesy kontrahentów Idea Call Center są sukcesami firmy i motywują ją do nieustannego rozwoju i podnoszenia jakości swoich usług. Jak również poszukiwania nowych rozwiązań w wsparciu swoich przedsiębiorców. Firma Idea Call Center dopasuje swoje działania do wymagań każdej branży. Na swoim koncie ma współpracę z klientami z branży edukacyjnej, motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, energetycznej, logistycznej czy telekomunikacyjnej. Idea Call Center pomaga swoim klientom w definiowaniu i określaniu strategii i celów, aby działalność osiągała jak najlepsze wyniki sprzedażowe i tworzyła swoją renomę na krajowym rynku. Przed przystąpieniem do pracy, firma przeprowadza wymagane analizy i wprowadza skuteczne mechanizmy działania, aby spełnić wszystkie oczekiwania swojego klienta. Konsekwentnie realizuje wytyczone cele. Stale monitoruje wyniki i płatności swoich przedsiębiorców. Poza tym Idea Call Center oferuje usługi doradcze w zakresie optymalizacji kosztów połączeń, budowania własnego call center, czy doradztwo procesowe w momencie wprowadzania projektu. Firma organizuje również niezbędne szkolenia i warsztaty, aby konsultanci wykonywali swoją pracę z najwyższą starannością i zaangażowanie. Każdy kontrahent może skorzystać z oferty szkoleń w ramach transakcji telefonicznej, obsługi reklamacji, czy telefonicznej obsługi klienta. W każdej firmie niezwykle istotny jest kontakt i budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami. Jeżeli obsługa klienta nie będzie przebiegała na wysokim poziomie, klienci nie będą chcieli współpracować z firmą przyszłości. Reputacja i zaufanie to podstawa działalności każdej przedsiębiorczości osiągającej sukcesy. Warto powierzyć przyszłość swojej marki profesjonalnej firmie jaką jest Idea Call Center.